Logg inn

Getynet ID - Enkel login til mange tjenester
  Identifisering
Infoskriv februar
Publisert 20.02.2019
Flere har etterspurt informasjon og styret prioriterer dette fremover. Infoskriv vil utgis regelmessig.

Forslagsfrist ordinær generalforsamling
Frist for å sende inn forslag som ønskes behandlet på ordinær generalforsamling, 10.4.2019, må sendes styret senest 10.3., helst per e-post: styret@gamlehagen.no, eller i brevs form, levert til vaktmesterkontoret innen samme frist.

Betalingsmuligheter for brikker og vaskekort
Vi har nå muligheten til å ta betalt med kort, vipps og faktura for brikker og vaskekort. Vi oppfordrer våre beboere så langt det er mulig til å bruke disse betalingsmidlene fremfor kontanter.

Dugnad/rydding av fellesarealer
Det vil bli arrangert dugnad/rydding av fellesarealer etter påske. Dette vil bli varslet i god tid i forkant.

Montering av fugleskremsler
Som vedtatt på generalforsamlingen i fjor vil det bli montert måkeskremmere nå i forkant av sesongen, som forhåpentligvis vil avhjelpe måkeproblemet.

Vindusutbyttingsprosjektet
Prosjektet er nå omtrent halvveis, og mange har fått nye vinduer. Kathrine Aas er prosjektleder, 93 42 21 60, kathrine.aas@obos.no. Prosjektleder hos leverandøren er Kjetil Olsen, 957 00 401, kjetil@nyttvindu.no.

Bergvarme i Radarveien
Bergvarmeprosjektet på Radarveien-siden vil bli påbegynt nå i vinter/vår. Det vil ikke bli avbrudd i oppvarming i forbindelse med disse arbeidene i vintersesongen. Informasjon vil bli gitt til beboere om arbeidene. BoligEnergi er totaltentreprenør. Kontaktperson er Clas Persson, 913 83 102, clas.persson@boligenergi.no.

Varmepumpe i Skiferveien
Varmepumpeløsningen i Skiferveien vil bli ytterligere lyddempet, og vi venter på godkjenning av plan- og bygningsetaten for endringene vi gjør på varmepumpehuset. Kontaktperson er Clas Persson, 913 83 102,
clas.persson@boligenergi.no.

Rørrehabilitering/slukrefusjon
Rørrehabiliteringsprosjektet har estimert oppstart på nyåret i 2020. Ytterligere informasjon om fremdrift i prosjektet vil bli gitt når det nærmer seg, og utrullingsplan er satt av borettslaget og entreprenøren.
I forbindelse med prosjektet vil alle sluk bli omhyggelig renset og vedlikeholdt. Inntil dette vedlikeholdet vil refusjonsordningen for bytte av sluk bestå som normalt.

Nye stoler til «Nabostua»
Det er bestilt nye stoler til «nabostua», som erstatter de blå vi har i dag. Stolene er nøytralt svarte, uten stofftrekk som loer.

Kontaktinformasjon
Styrerom: Radarveien 82. styret@gamlehagen.no.
Leder: magnus.x.johansen@gmail.com / 454 33 300
Vaktmester: vaktmester@gamlehagen.no 913 25 055 / 950 25 695

Fordelsprogram for beboereLes mer

Reserver Nabostua herLes mer

Været i Lambertseter

Tirsdag
14°C
Cloudy
Onsdag
15°C
Rain
Torsdag
12°C
Rain
Værvarsel fra yr.no

Her er vi